Den otevřených dveří je nejdůležitější událost školního náboru – s mnoha návštěvníky z řad uchazečů, kteří k vám přijdou, se uvidíte v září. Jak ale zajistit, aby jich bylo co nejvíce? A hlavně – jak je na váš DOD dostat? Dát pozvánku týden před DOD na web bez jakýchkoliv informací už nestačí. Na školení vás naučíme, jak DOD propagovat, jak ho vylepšit i jak něj navázat, aby uchazeči získali zážitek, na který nezapomenou minimálně do září dalšího roku.
V případě, že nebudete se školením spokojeni, Než zazvoní garantuje vrácení 100 % poplatku za účast.
Školení Den otevřených srdcí je akreditováno jako vzdělávací program DVPP pod č.j. MSMT-40314/2020-2-993 a lze ho financovat z projektu Šablony pro SŠ.
Co si účastníci školení odnesou?
- Schopnost zajistit přípravu nejdůležitější marketingové příležitosti školního roku
- Dokáží připravit poutavý program, který zaujme žáky i rodiče
- Naučí se, jak den otevřených dveří správně propagovat
- Budou umět vypracovat i vyhodnotit dotazníky z vaší školy
Obsah školení
- Data, která musíte znát před DOD
- DOD jako služba a jak DOD udělat co nejlepším
- Propagace aneb jak přivést co nejvíce lidí
- DOD v praxi – postupy, rady, tipy a triky
- Sběr kontaktů a dat
- Audit DOD
- Co dělat po DOD
Pro koho je školení určeno
Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.
Cena a organizační informace
- Cena: 1 890 Kč bez DPH (72,9 € bez DPH) – cena zahrnuje materiály ke školení
- Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát
- Školení trvá je akreditováno na 8 vyučovacích hodin
- Pokyny k platbě, storno podmínky najdete webu Nezzazvoni.cz.