Gamifikace výukového procesu

Gamifikace výukového procesu

Kreativní digitální dílna ROBOTA vytvořená a provozovaná Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně nabízí veřejnosti sérii workshopů s názvem Od umění k učení. Jedním z nich je workshop o využívání herních principů a mechanismů s cílem motivovat účastníky k efektivnějšímu učení a rozvoji dovedností; je vhodný pro všechny zájemce o inovativní přístup k vzdělávání.

Pro člověka je hra přirozená činnost již od dětství a i v dospělosti mnoho z nás sedí u počítačových her déle než je potřeba, protože chtějí dosáhnout všech „achievementů – úspěchů“. Neradi za sebou necháváme neprozkoumané oblasti, nesesbírané předměty nebo nedokončené „questy“. Pokud součástí těchto herních prvků bude vzdělávání, nové informace, vědomosti nebo dovednosti, tím lépe pro nás. Mnoho lidí se naučilo anglicky lépe z počítačových her, filmů a seriálů, než za několik let ve škole.

Využití herních prvků cílí na přirozenou potřebu člověka hrát si, dosahovat cílů a překonávat sebe, nebo někoho jiného a tím nenásilnou formou zvyšuje jeho výkon. Člověka práce nebo vzdělávání víc baví a má ze sebe lepší pocit. Pokud se jedná o správně promyšlený systém, který člověkem nemanipuluje, ale dává mu možnosti rozvoje zábavnou formou, pak jde o skvělý nástroj a měl by být využíván co nejvíce.

Workshopem Vás provede lektor Petr Pouchlý. 

Workshop je financován z Národního plánu obnovy a pro účastníky je zdarma.

Kapacita kurzů je omezená. Přihlášky zasílejte na e-mail robota@utb.cz.

Více informací o workshopech a jiném dění v Robotě najdete na webu, Instagramu a Facebooku.

Podrobnosti

Začátek akce

2. duben 2024, od 9.00 - REGISTRACE UZAVŘENA

Konec akce

2. duben 2024, do 13.00

Pořadatel

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Robota
732 907 840

Cena

Zdarma

Kapacita

Omezena

Zaměření

Informační technologie

Místo konání

Robota - Kreativní dílna pro kutily každého věku, areál Svit, budova 44

Vavrečkova 7029
Zlín 760 01