Vaši žáci jsou na Instagramu – buďte tam i vy! Toto školení vás zasvětí do toho, jak tato oblíbená sociální síť funguje a jak ji ovládnout. Zjistíte, jak může škola skrze Instagram komunikovat s žáky i uchazeči a jak úspěšně budovat silnou komunitu. Podíváme se společně na to, jak na Instagramu komunikovat v rámci jednotlivých fázích školního roku se speciálním důrazem na období náboru a přijímacího řízení a naučíme se vytvářet kvalitní obsah, který vaše žáky zaujme.
V případě, že nebudete se školením spokojeni, Než zazvoní garantuje vrácení 100 % poplatku za účast.
Školení Instagram pro školy je akreditováno jako vzdělávací program DVPP pod č.j. MSMT-40314/2020-2-993
Školení Instagram pro školy lze financovat z projektu Šablony pro SŠ
Co si účastníci školení odnesou?
- Naučíte se správně založit a nastavit Instagramový profil školy.
- Zjistíte, jak správně ovládat Instagramový profil z pozice správce.
- Budete umět získávat sledující školního profilu.
- Naučíte se správně provázat Instagramový profil se školním Facebookem a webem.
- Pochopíte, jaké fotografie a obsah patří na Instagramový profil školy a jak je správně upravit.
- Naučíte se zvolit vhodný jazyk pro komunikaci na Instagramu a používat emotikony.
- Budete umět vytvořit vhodný příspěvek i příběh na Instagram.
- Zorientujete se v analytických nástrojích a naučíte se pracovat s komunitou na Instagramu.
Obsah školení
- Co je to Instagram, rozdíly oproti Facebooku a dalším sociálním sítím. Víte, co je Instagram, jak vznikl a k čemu slouží? Všechno vám vysvětlíme a přidáme srovnání s Facebookem a dalšími sociálními sítěmi.
- Instagram v komunikaci školy. Jak začít využívat Instagram pro účely komunikace školy? Co na něj patří a co ne? Představíme vám koncept obsahové strategie pro Instagram a objevíme cílové skupiny.
- Jak si založit Instagram. Teoretický postup založení Instagramu – vhodný výběr uživatelského jména, správné nastavení profilu, vyplnění informací a převedení profilu na profil organizace. Představení možností správcovství profilu a sdílení profilu mezi více správců.
- Workshop: založení a nastavení profilu. Praktické založení, nastavení a kontrola profilu pod vedením lektora.
- Jak provázat Instagram s Facebookem a webem. Ukážeme vám, jak na provázání Instagramu se školním Facebookem a představíme možnosti propojení Instagramu s webem školy.
- Jak získat sledující. Představení postupů, jak získat první sledující pro profil školy. Naučte se, jak pracovat se sledováním cizích uživatelů, jak propagovat profil a kde jej sdílet.
- Jak funguje Instagram. Vysvětlení technických principů a pravidel Instagramu. Dáme vám praktické tipy, jak využít Instagram v komunikaci školy co nejefektivněji.
- Fotografie. Představení technických požadavků fotografií – rozměry, poměr stran, kontrast, barevnost a další technické a estetické prvky fotografií.
- Workshop: Úprava fotografií pro Instagram. Workshop úpravy fotografie pro sdílení na Instagramu – upravte si fotografii a připravte ji pro Instagram.
- Hashtagy. Vysvětlení konceptů hashtagů na Instagramu. Definice hashtagu, technické funkce hashtagu a využití hashtagů pro školní praxi.
- Jak vytvořit příspěvek na Instagramu. Naučíte se, jak napsat dobrý text k příspěvku, jak a kdy používat emotikony a jaké hashtagy zvolit. Současně se dozvíte, jaké jsou prvky dobrého příspěvku, jak funguje pozornost sledujících a jak využít příspěvky pro propagaci školy.
- Workshop: Vytvoření prvního příspěvku. Pod vedením lektora si vytvoříte efektivní příspěvek a dostanete na něj zpětnou vazbu.
- Příběhy. Představení funkce příběhy na Instagramu, vysvětlení principu, cílových skupin a interaktivních prvků. Návod na tvorbu příběhů, tipy a triky pro efektivní příběhy.
- Workshop. Vytvoření příběhu. Pod vedením lektora si vytvoříte interaktivní Instagramový příběh.
- Doporučení pro správu Instagramu. Základní doporučení pro efektivní správu Instagramu – jak často sdílet, jak odpovídat na komentáře, moderovat diskuse a proč a kdy sdílet cizí příspěvky v příbězích školy.
- Analytika. Přehled analytických nástrojů na Instagramu, jak vyhodnocovat efektivitu příspěvků, příběhů a propagace.
- Placená inzerce na Instagramu. Představíme vám možnosti placené inzerce na Instagramu a doporučíme postupy pro efektivní inzerci. Nakonec ukážeme, jak na propagování příspěvků, příběhů a samotného profilu školy.
Pro koho je školení určeno
Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.
Cena a organizační informace
- Cena (on-line): 1 890 Kč bez DPH (72,9 € bez DPH) – cena zahrnuje materiály ke školení
- Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát
- Školení trvá 8 vyučovacích hodin
- Pokyny k platbě, storno podmínky najdete zde