Propagace a marketing se ve stále větší míře přesunují na internet. 92 % rodičů a 93 % žáků hledá informace o školách pro své potomky na internetu. Přesto školy stále tvrdošíjně lpí na starých off-line postupech. Z našich výzkumů víme, že minimum škol se věnuje e-mailovému marketingu a prakticky žádná škola nepoužívá reklamu ve vyhledávačích. Některé školy dokonce ani nemají upravený web tak, aby návštěvníci mohli snadno naleznout informace o přijímacím řízení. A potom se diví, že mají málo přihlášených žáků.
V případě, že nebudete se školením spokojeni, Než zazvoní garantuje vrácení 100 % poplatku za účast.
Školení Internetový marketing pro školy je akreditováno jako vzdělávací program DVPP pod č.j. MSMT-40314/2020-2-993
Školení Internetový marketing pro školy lze financovat z projektu Šablony pro SŠ
Co si účastníci školení odnesou?
- Seznámíte se s průzkumy o chování uchazečů a jejich rodičů při vyhledávání informací.
- Ukážeme vám, jaké nástroje internetového marketingu jsou pro školy ideální.
- Pochopíte, jak zapadá internetový marketing do komunikace školy i náborového procesu.
- Naučíte se zvolit správné nástroje internetového marketingu pro každou část náboru.
- Zjistíte, že začít točit videa je jednoduché a Vaší komunikaci posune daleko před konkurenci.
Obsah školení
- Data o používání internetu a internetovém marketingu Jak se na internetu chovají uchazeči a co hledají? Co je zajímá, co potřebují vědět a jak často chodí na váš web?
- Co je internetový marketing? Na internetu existují stovky nástrojů, které by školy mohli používat. My jsme z nich vybrali takové, které jsou pro školy nejefektivnější.
- Srovnání internetového a klasického marketingu. Vyplatí se školám investice do tisku, billboardů nebo je lepší propagovat se jen na internetu? Nahradí pro školy internetový marketing offline aktivity?
- Mobilní přístup. Instagram se konzumuje pouze v mobilu, Facebook téměř výhradně také a polovina návštěvníků vašeho webu se na web dívá na malé obrazovce svého telefonu. Na co je potřeba si dát pozor?
- Textace a copywriting. Jak psát na webu tak, abyste oslovili co nejvíce lidí? Jak fungují smajlíci a na jaké je potřeba si dát pozor?
- Základy sociálních sítí a webu. Jak zapadají web, Facebook a Instagram do komunikace školy? Jak je správně propojit a využívat?
- Obsahový marketing. Jak psát články a proč jsou pro vás důležité. Tipy, triky i náměty.
- Internetové školské katalogy. Vyplatí se do nich investovat nebo na nich stačí být?
- Emailový marketing. Posílejte hezky vypadající emaily tisícům lidí najednou. Zdarma!
- PPC reklama. Reklama s platbou za proklik je nejlevnější cestou, jak na web dostat uchazeče a jejich rodiče. Řekneme si, jak funguje a na co je potřeba si dát pozor.
- Google Moje Firma. Nejsilnější nástroj v lokálním marketingu. Řekneme si, co to je a jak jej využít. To nejlepší? Je zdarma.
- Video v době internetu. Proč začít natáčet videa a jak na to? Tipy, triky a ukázky z praxe.
Pro koho je školení určeno
Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.
Cena a organizační informace
- Cena: 1 890 Kč bez DPH (72,9 € bez DPH) – cena zahrnuje materiály ke školení a občerstvení
- Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát
- Školení trvá 6 vyučovacích hodin
- Pokyny k platbě, storno podmínky najdete zde