Jak budovat značku školy

9. květen 2024
Než zazvoní, s. r. o.
Jak budovat značku školy

Školení Jak budovat značku školy se zaměřuje na strategické řízení školního náboru, značky (brandu) školy i školní pověsti. Naučíme vás, jak na výchovné poradce, ukážeme si, co je segmentace a jak pomocí segmentace oslovit uchazeče, žáky i rodiče. Hlavní část prezentace se věnuje brandu školy, pomocí které můžete nejen budovat pověst školy, vymezit se vůči konkurenci, ale také oslovit uchazeče s konkrétními zájmy a předpoklady. Nakonec se podíváme na to, jak vaši školu dostat do médií zdarma – od medialistu po psaní tiskových zpráv.

Školení je akreditováno jako vzdělávací program DVPP pod č.j. MSMT-14547/2021-4-540. Všichni naši školitelé jsou odborníci s dlouholetou praxí v komerčním, politickém a školském marketingu. Školení lze financovat z projektu Šablony pro SŠ. V případě, že nebudete se školením spokojeni, Než zazvoní garantuje vrácení 100 % poplatku za účast.

Co si ze školení odnesete?

  • Získáte nový pohled na to, co pro vaši školu znamenají výchovní poradci
  • Dozvíte se základy marketingové teorie a zjistíte, jak ji aplikovat do školství
  • Naučíme se základy brandbuildingu, díky kterému zvládnete ovlivňovat vlastní pověst
  • Ukážeme si, jaké strategické dokumenty by školy měly mít zpracované
  • Demonstrujeme, jak výrazný vliv má grafická prezentace na pověst školy
  • Naučíte se psát tiskové zprávy a základy PR
Jak na výchovné poradce
Výchovný poradce je pro střední školy nejdůležitější osoba na ZŠ. Naučte se, se stát jejich partnerem a dostat váš obsah k žákům.
Základy marketingové teorie
Segmentace, targeting, positioning – to je svatá trojice marketingové strategie. Ukážeme si, jak aplikovat teorii na příkladu středních škol.
Řízení značky školy
Naučte se, jak vytvářet a aktivně řídit vlastní značku a tedy i pověst, a staňte se školou, na kterou uchazeči chtějí už od 6. třídy.
Řízení marketingu školy
Jaké dokumenty jako škola potřebujete, abyste byli schopni efektivně řídit vlastní značku? Jak zabezpečit jednotnost v komunikaci?
Vizuální identita školy
Co to je grafická identita a jak ovlivňuje váš nábor? Na co si dát pozor a jak posunout svou grafickou prezentaci na novou úroveň?
Public relations pro školy
Naučte se, jak dostat vaši školu do médií zdarma a ušetřit desítky tisíc za reklamu. Díky základům PR se i vaše škola dostane do novin.

Pro koho je školení určeno?

Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.

Cena a organizační informace

  • Cena ON-LINE: 2 450 Kč – cena zahrnuje materiály ke školení
  • Školení lze financovat z projektu Šablony pro SŠ.
  • Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát.
  • Školení trvá 5 vyučovacích hodin.
  • Pokyny k platbě a storno podmínky najdete zde.

Podrobnosti

Začátek akce

9. květen 2024, od 9.30 - REGISTRACE UZAVŘENA

Konec akce

9. květen 2024, do 14.30

Pořadatel

Než zazvoní, s. r. o.
731 063 164

Cena

2 450 Kč bez DPH

Kapacita

Neomezena

Zaměření

Marketing

Místo konání

Akce se koná online
Akce se koná online