Jak dostat vaši školu do médií?

29. červen 2023
Než zazvoní, s. r. o.
Jak dostat vaši školu do médií?

Školení vysvětluje zásady a zákoutí marketingové odnože zvané PR – public relations.  Ta pomáhá budovat vztah školy s veřejností pomocí médií a speciálních kampaní. Předáme vám tipy a triky, jak dostat vaši školu do novin, do rádia i k místním bloggerům, jak budovat s médii dlouhodobý vztah i jak pro propagaci využít vlastní žáky. A to nejlepší nakonec – mediální prostor se naučíte získávat zdarma, díky čemuž bude vaše škola moci výrazně omezit výdaje na inzerci.

Všichni naši školitelé jsou odborníci s dlouholetou praxí v komerčním, politickém a školském marketingu. Jak dostat vaši školu do médií je akreditována jako vzdělávací program DVPP pod č.j. MSMT- 780/2022-2-98. Školení lze financovat z projektu Šablony pro SŠ. V případě, že nebudete se školením spokojeni, Než zazvoní garantuje vrácení 100 % poplatku za účast.

Co si ze školení odnesete?

  • Zjistíte, co PR je, proč je pro vás důležité a jak vám může pomoci.
  • Pochopíte, jak fungují média, a budete vědět, jaký redaktoři potřebují a hledají obsah.
  • Naučíme vás využít sílu PR nejen pomocí médií ale také v interní komunikaci se zaměstnanci a žáky.
  • Naučíte se ke spolupráci vybrat pro vás vhodná média. Kdy využít místní influencery, rádio a kdy tradiční tištěná média?
  • Ukážeme vám, jak napsat tiskovou zprávu, za kterou by se nemusel stydět mluvčí nadnárodní firmy.
  • Dozvíte se, v čem vám vztahy s médii mohou uškodit, i kdy už chtějí média za spolupráci platit.

Jak PR může pomoci vaší škole
Co je to public relations, proč je důležité mít vztah s veřejností a jak toho docílit? Jaký je rozdíl mezi reklamou a PR?

 

Jak neplatit za reklamu
Všudypřítomná reklama otupuje naše smysly a my ji tak přestáváme vnímat. Proto je vaše sdělení důležité dostat do médií jiným způsobem.

 

Komunikace s médii
Naučíte se, jak vztah s médii posunout na další úroveň – jak zpracovat rozhovor, reportáž nebo soutěž.

 

Jak napsat tiskovou zprávu
Naučíme vás napsat dokonalou tiskovku, kterou s klidem můžete odeslat do největších médií v Česku.

 

Rizikové faktory PR
Ukážeme vám, v čem vztahy s médii mohou škole uškodit, kdy chtějí média zaplatit a jaké spolupráci se vyvarovat.

Tipy a triky z praxe
Jak dosáhnout těch nejlepších výsledků? Dobré i špatné příklady vystupování škol v médiích a rady z praxe redaktora i PR experta.

Pro koho je školení určeno?

Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.

Podrobnosti

Začátek akce

29. červen 2023, od 9.30 - REGISTRACE UZAVŘENA

Konec akce

29. červen 2023, do 15.30

Pořadatel

Než zazvoní, s. r. o.
731 063 164

Cena

2 150 Kč bez DPH

Kapacita

Zaměření

Marketing

Místo konání

Akce se koná online
Akce se koná online