Školení Jak na školní web vám pomůže při tvorbě nového školního webu nebo zadávání kritérií pro výběrové řízení na jeho vytvoření. Mnoho škol v ČR se nedopatřením uvrhne do nezáviděníhodné situace díky nedostatečně specifikovaným parametrům nebo klasickému vendor lock-in, kdy se škola stane doslova rukojmím jedné konkrétní společnosti. Ukážeme vám příklady špatné i dobré praxe a cenné poznatky, které můžou škole ušetřit desetitisíce i spoustu starostí.
V případě, že nebudete se školením spokojeni, Než zazvoní garantuje vrácení 100 % poplatku za účast.
Školení Jak na školní web je akreditováno jako vzdělávací program DVPP pod č.j. MSMT-40314/2020-2-993
Školení Jak na školní web lze financovat z projektu Šablony pro SŠ
Co si účastníci školení odnesou?
- Návod, jak správně připravit výběrové řízení
- Povědomí o procesu, který školu při tvorbě nových webových stránek čeká
- Časovou náročnost výstavby webu a požadavky na školu ze strany dodavatele
- Představení osvědčených Open Source řešení, která jsou k dispozici zdarma
- Ukázky špatných příkladů, kterých se školy dopustily
Obsah školení
1. Zadáváme nový školní web
Jak se vyvarovat fatálním chybám už v zadávací dokumentaci a v čem vás může dodavatel nejvíce vymáchat. Ukážeme si, co je to vendor lock-in a jak se vyvarovat drahým úpravám nebo správě webu.
2. Jak se tvoří stránky školy
Provedeme vás celým procesem tvorby webu, abyste věděli, na co nesmíte zapomenout, co od dodavatelů očekávat a na co se připravit.
3. Osvědčená řešení dostupná zdarma
Víte že existují technická řešení, která jsou dostupná zdarma? To ale není vše – dokáží na nich pracovat různí programátoři a budou vždy aktuální.
4. Workshop: navigace na školním webu
Společně se podíváme na současné weby účastníků školení a ukážeme si ty nejzásadnější prohřešky proti správné navigaci na stránkách.
5. Dobré a špatné příklady v praxi
Ukážeme si příklady webů, které se držely správných postupů a také ty, které se dostaly do svízelné situace, protože ignorovaly důležité kroky v exekuci nebo již při zadání.
Pro koho je školení určeno
Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing, či zajišťují správu a provoz školního webu. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.
Cena a organizační informace
- Cena: 1 890 Kč bez DPH (72,9 € bez DPH) obsahuje učební materiály
- Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát
- Školení trvá 4-5 vyučovacích hodin (dle počtu přihlášených a délky diskuse)
- Pokyny k platbě, storno podmínky najdete na webu Než zazvoní.