Jak přihlášené přivést do lavic? Každý, kdo se ve školství pohybuje ví, že počet přihlášek a počet skutečně nastoupivších dětí se velmi liší. Dokonce i počet zápisových lístků a počet dětí v lavicích první školní den je také rozdílný. My přitom nechceme přijít ani o jediného žáka. Proč žáci ještě o prázdninách mění své rozhodnutí a jak si udržet co nejvíce přihlášených? To je obsahem školení Přihláška je teprve začátek. Ukážeme si nutné minimum, které by měla každá škola dodržet, aby nepřicházela zbytečně o žáky. Představíme nástroje a praktické ukázky jak dotáhnout proces přihlášení do úspěšného konce – práce a aktivní zapojení nových žáků, sběr dat, SMSky, direct call a vybrané prvky internetového marketingu.
Co si ze školení odnesete?
- Povědomí o principech moderního marketingu.
- Zjistíte, jaký produkt nabízíte uchazečům a jak jej komunikovat.
- Ukázky využití technik v praxi na příkladu konkrétní školy.
- Povědomí o marketingových technikách a možnostech jejich uplatnění na vaší škole.
- Schopnost dotáhnout náborový proces do konce a „ve finiši“ neztratit několik cenných žáků.
Obsah školení
- Principy školského marketingu. Jde školu prodávat jako rohlík? Co všechno je součástí vaší nabídky? A jak to vše za školu komunikovat?
- Jak odlišit vaši školu? Na trhu existuje spousta podobných produktů – mobilní operátoři, prodejci bot, výrobci mobilů. Jak odlišit vaši značku od konkurence?
- Komunikace nekončí s DOD. Co vše se dá dělat po rozloučení s posledním návštěvníkem DOD? Jak zabezpečit, aby na vás za dva dny nezapomněli?
- Klíčové body pro komunikaci. Od posledního dne otevřených dveří existuje minimálně 6 míst v čase, kdy je možné oslovit studenty a ubezpečit je v rozhodnutí.
- Přijímačky jako moderní služba. Přijímačky mohou být stresová záležitost, ale taky příležitost, díky které o vaší škole budou vyprávět uchazeči ještě půl roku. Jak na to?
- Využití zpětné vazby ve škole. Chcete mít příští rok více studentů? Zjistěte, co vás jako školu trápí nejvíce a zamezte negativní pověsti hned v zárodku.
Pro koho je školení určeno?
Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.
Cena a organizační informace
- Cena (on-line): 2 150 Kč bez DPH (87 € bez DPH) – cena zahrnuje materiály ke školení
- Školení lze financovat z projektu Šablony pro SŠ.
- Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát.
- Školení je akreditováno na 8 VH.
- Pokyny k platbě a storno podmínky najdete v obchodních podmínkách.