Přihláška je teprve začátek

12. leden 2023
Než zazvoní, s. r. o.
Přihláška je teprve začátek

Jak přihlášené přivést do lavic? Každý, kdo se ve školství pohybuje ví, že počet přihlášek a počet skutečně nastoupivších dětí se velmi liší. Dokonce i počet zápisových lístků a počet dětí v lavicích první školní den je také rozdílný. My přitom nechceme přijít ani o jediného žáka. Proč žáci ještě o prázdninách mění své rozhodnutí a jak si udržet co nejvíce přihlášených? To je obsahem školení Přihláška je teprve začátek. Ukážeme si nutné minimum, které by měla každá škola dodržet, aby nepřicházela zbytečně o žáky. Představíme nástroje a praktické ukázky jak dotáhnout proces přihlášení do úspěšného konce – práce a aktivní zapojení nových žáků, sběr dat, SMSky, direct call a vybrané prvky internetového marketingu.

Co si ze školení odnesete?

  • Povědomí o principech moderního marketingu.
  • Zjistíte, jaký produkt nabízíte uchazečům a jak jej komunikovat.
  • Ukázky využití technik v praxi na příkladu konkrétní školy.
  • Povědomí o marketingových technikách a možnostech jejich uplatnění na vaší škole.
  • Schopnost dotáhnout náborový proces do konce a „ve finiši“ neztratit několik cenných žáků.

Obsah školení

  • Principy školského marketingu. Jde školu prodávat jako rohlík? Co všechno je součástí vaší nabídky? A jak to vše za školu komunikovat?
  • Jak odlišit vaši školu? Na trhu existuje spousta podobných produktů – mobilní operátoři, prodejci bot, výrobci mobilů. Jak odlišit vaši značku od konkurence?
  • Komunikace nekončí s DOD. Co vše se dá dělat po rozloučení s posledním návštěvníkem DOD? Jak zabezpečit, aby na vás za dva dny nezapomněli?
  • Klíčové body pro komunikaci. Od posledního dne otevřených dveří existuje minimálně 6 míst v čase, kdy je možné oslovit studenty a ubezpečit je v rozhodnutí.
  • Přijímačky jako moderní služba. Přijímačky mohou být stresová záležitost, ale taky příležitost, díky které o vaší škole budou vyprávět uchazeči ještě půl roku. Jak na to?
  • Využití zpětné vazby ve škole. Chcete mít příští rok více studentů? Zjistěte, co vás jako školu trápí nejvíce a zamezte negativní pověsti hned v zárodku.

Pro koho je školení určeno?

Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.

Cena a organizační informace

  • Cena (on-line): 2 150 Kč bez DPH (87 € bez DPH) – cena zahrnuje materiály ke školení
  • Školení lze financovat z projektu Šablony pro SŠ.
  • Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát.
  • Školení je akreditováno na 8 VH.
  • Pokyny k platbě a storno podmínky najdete v obchodních podmínkách.

Podrobnosti

Začátek akce

12. leden 2023, od 8.00 - REGISTRACE UZAVŘENA

Konec akce

12. leden 2023, do 16.00

Pořadatel

Než zazvoní, s. r. o.
731 063 164

Cena

2 150 Kč bez DPH

Kapacita

Zaměření

Vzdělávání, pedagogika

Místo konání

Než zazvoní

Sukova 4
Brno-střed 602 00