Teams pro školy – 1. díl – úvod a využití pro výuku online

25. únor 2021
AUTOCONT a. s.
Teams pro školy – 1. díl – úvod a využití pro výuku online

Cílem kurzu je osvojit si možnosti nástroje Microsoft Teams. Účastníci získají základní návyky pro práci v týmech. Budou umět využívat různé prostředky moderní elektronické komunikace, jako jsou on-line schůzky včetně záznamu nebo konverzační možnosti na bázi chatování. Dozvědí se, jak tyto možnosti ovlivňují a korigují běžnou emailovou komunikaci. Budou vědět, kde a jak ukládat společná data, jaká jsou pravidla pro jejich publikování, sdílení a zabezpečení, jak se chová soubor při společné editaci v různých režimech.

 
Místo konání a termíny kurzu
  • Dle domluvy na Vaše přání.
Cena kurzu
  • 12 600 Kč bez DPH, 15 246 Kč včetně DPH
  • Orientační cena za skupinu 12 osob, vaše technika

Délka kurzu

  • 8 vyučovacích hodin v 1 dnu
Obsah kurzu
  • Představení MS Teams, účel a přehled základních možností (role učitelů a žáků, co je to tým třídy, PLC,…).
  • Založení týmu typu Třída, přidání členů a nastavení týmu/třídy. Připojování k existujícím týmům.
  • Kanály veřejné vs. Soukromé a jejich možnosti.
  • Tvorba kanálů, nastavení kanálů. Využití kanálů pro jednotlivé předměty.
  • Komunikace ve třídě – online výuka: (Konverzace (skupinová) v kanále na kartě Příspěvky. Moderovaná výuka. Oznámení. Zmínky a značky pro oslovení. Praktické využití.
  • Komunikace ve třídě – online výuka: Co mohu dělat s příspěvkem v konverzaci (opravy, uložení na později, odstranění, lajkování). Přidání souborů do konverzace a jejich možnosti.
  • Chat – soukromá konverzace: Soukromá komunikace s jedním či více žáky/ učiteli. Možnosti soukromé komunikace. Naplánování online schůzky se žákem.
  • Vytvoření online výukové hodiny (schůzky) krok za krokem pomocí: Volby Sejít se hned – ovládací panel schůzky. Volby Naplánovat schůzku – vložený kanál.
  • Vytvoření online výukové hodiny (schůzky) krok za krokem pomocí: Tvorba jednorázové on-line schůzky (hodiny) v Kalendáři Teams, přijetí/ nepřijetí žákem – přehled, s kanálem vs. bez kanálu (různé následky, …). Nastavení schůzky.
  • Vytvoření online výukové hodiny (schůzky) krok za krokem pomocí: Tvorba opakované on-line schůzky (naplánování řady výukových hodin) v Kalendáři Teams, přijetí jedné / všech hodin žákem, omluva z jedné hodiny. Kalendáře MS Outlook.
  • Základní možnosti v online výukové hodině (Zahájení hodiny online, připojení žáků, sdílení plochy učitele s výukovým materiálem, nahrání výuky do videosouboru, funkce prezenční listiny (online účast), ukončení hodiny.
  • Práce na kartě Soubory. (Tvorba souborů různými cestami. Synchronizace s lokálním zařízením. Využití OneDrive. Připojení neMicrosoftích cloudů (Google apod.)).
  • Práce na kartě Wiki (připnutí karty do kanálu, struktura Wiki, tvorba stránek a oddílů, zmínky ve Wiki, souvislosti a možnosti).
  • Možnosti navigačního panelu: Aktivita, Hovory, Soubory.
  • Další karty kanálu (Word; Excel; PPT; PDF; OneNote, Forms, Planner).
  • Dotazy účastníků.

Výchozí znalosti

  • Doporučujeme nejprve absolvovat kurz Office 365 – firemní komunikace a správa dokumentů.
Pomůcky pro účastníka
  • Materiály v elektronické podobě. V ceně kurzu.

Podrobnosti

Začátek akce

25. únor 2021, od 8.00 - REGISTRACE UZAVŘENA

Konec akce

25. únor 2021, do 14.30

Pořadatel

AUTOCONT a. s.
910 973 171

Cena

15 246 Kč

Kapacita

Zaměření

Informační technologie

Místo konání

AUTOCONT a. s. (nebo dle Vašeho přání)

Hornopolní 3322/34
Ostrava 702 00