Teams pro školy – 2. díl – praktické využití ve výuce

4. březen 2021
AUTOCONT a. s.
Teams pro školy – 2. díl – praktické využití ve výuce

Kurz staví na znalostech z předchozího kurzu Teams pro školy I. díl – úvod a využití pro výuku online. Zaměřuje se na využití speciálních nástrojů pro pedagogy v Teams: Výukové materiály, Poznámkový blok předmětu, Zadání a Známky. Součástí kurzu je ukázka vzorové online výuky krok za krokem s využitím celé řady nástrojů jak při přípravě tak i při samotném průběhu výuky.

 
Místo konání a termíny kurzu
  • Dle domluvy na Vaše přání.
Cena kurzu
  • 12 600 Kč bez DPH, 15 246 Kč včetně DPH

Délka kurzu

  • 8 vyučovacích hodin v 1 dnu
Obsah kurzu
  • Opakování a doplnění témat z I. dílu: Založení týmu typu Třída, přidání členů a nastavení týmu/třídy. Připojování k existujícím týmům. Tvorba kanálů, nastavení kanálů a jejich smysl.
  • Opakování a doplnění témat z I. dílu: Komunikace ve třídě – online výuka (Rozšířené možnosti: Otázka s hlasováním, Video, Pochvala.). Možnosti navigačního panelu: Aktivita, Hovory, Soubory.
  • Výukové materiály s právem zápisu jen pro učitele: Význam a možnosti využití. Oprávnění k souborům. Připínání souborů a jejich rezervace.
  • Karta Poznámkový blok předmětu (OneNote): Prostor pro společnou spolupráci. Soukromý prostor učitele. Knihovna obsahu pro referenční/ výukové materiály. Poznámkové bloky studentů. Možnosti z pohledu učitele a žáka.
  • Vzorová hodina OnLine krok za krokem: Naplánování řady výukových hodin v Kalendáři Teams, přijetí pozvání žáky. Příprava obsahu hodiny předem – informace do Chatu, nasdílení souboru, společné poznámky z hodiny, schéma na tabuli (Whiteboard).
  • Zahájení hodiny on-line, připojení žáků, multimediální konverzace, využití chatu (nahrání souborů z různých zdrojů, veřejné hlasování, pochvala Praise), sdílení plochy učitele s výukovým materiálem, tvorba společných poznámek z hodiny.
  • Předvádění prezentace PowerPointu učitelem, spuštění a využití Tabule (Whiteboard) vs. MS Whiteboard, využití poznámek z prostoru pro spolupráci (Poznámkový blok předmětu), nahrání výuky do videosouboru.
  • Funkce prezenční listiny (online účast), ukončení hodiny vs. odhlášení z hodiny.
  • Karty Zadání a Známky. (Zadání domácího úkolu/cvičení učitelem. Zpracování úkolu žákem a odevzdání. Vyhodnocení/oznámkování učitelem a zpětná vazba žákovi. Přehled úkolů i známek.)
  • Dotazy účastníků.
Výchozí znalosti
  • Doporučujeme nejprve absolvovat kurz Office 365 – firemní komunikace a správa dokumentů.
Pomůcky pro účastníka
  • Materiály v elektronické podobě. V ceně kurzu.

Podrobnosti

Začátek akce

4. březen 2021, od 8.00 - REGISTRACE UZAVŘENA

Konec akce

4. březen 2021, do 14.30

Pořadatel

AUTOCONT a. s.
910 973 171

Cena

15 246 Kč

Kapacita

Zaměření

Informační technologie

Místo konání

AUTOCONT a. s. (nebo dle Vašeho přání)

Hornopolní 3322/34
Ostrava 702 00