Školení Plná škola – úvod do marketingu školy velmi doporučujeme v celém období náboru. Účastníkům přinese povědomí o marketingových technikách a možnostech jejich uplatnění ve školství, schopnost vytvořit si vlastní plán kampaně pro náborové období, vhled do rozhodovacího procesu uchazečů a jejich rodičů. Účastníci si odnesou vypracovaný přehled silných stránek své školy a pochopí „životní cyklus“ uchazeče a rodičů a schopnost volit adekvátní marketingové nástroje v závislosti na fázi cyklu.
V případě, že nebudete se školením spokojeni, Než zazvoní garantuje vrácení 100 % poplatku za účast.
Plná škola je akreditována jako vzdělávací program DVPP pod č.j. MSMT- 28249/2021-4-893
Školení Plná škola lze financovat z projektu Šablony pro SŠ
Co si účastníci školení odnesou?
- Povědomí o marketingových technikách a možnostech jejich uplatnění ve školství
- Schopnost vytvořit si vlastní plán kampaně pro nadcházející podzim
- Vhled do rozhodovacího procesu uchazečů a jejich rodičů
- Vypracovaný přehled silných stránek své školy
- Pochopení „životního cyklu“ uchazeče a rodičů a schopnost volit adekvátní marketingové nástroje v závislosti na fázi cyklu
Obsah školení
1. Marketing na středních školách
Marketing a jeho uplatnění na středních školách, komunikační kanály, produkt vs. marketing produktu.
2. V kůži zákazníka (studenta a jeho rodičů)
Cyklus studenta, pohledem zákazníka – výsledky studie Než zazvoní.
3. Chce to plán
Plán kampaně – příklady z praxe a použití na středních školách.
4. Workshop: desatero mé školy
Jak určit silné stránky své školy, aby byly relevantní pro uchazeče.
5. Tipy a triky na Den otevřených dveří (volitelný přídavek na přání účastníků)
Jaké funkce by měl DoD splnit a co udělat? Škola chce znát návštěvníky DoD, znát jejich strukturu a pracuje s uchazeči, kteří přišli. Škola má zpětnou vazbu o tom, co se líbilo na DoD a co zlepšit. Škola má kontakty na uchazeče a rodiče na follow-up komunikaci.
Pro koho je školení určeno
Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.
Cena a organizační informace
- Cena (on-line): 2 150 Kč bez DPH (87 € bez DPH) – cena zahrnuje materiály ke školení
- Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát
- Školení lze financovat z projektu Šablony pro SŠ
- Školení je akreditováno na 8 vyučovacích hodin
- Pokyny k platbě, storno podmínky najdete v obchodních podmínkách.