Úvod do marketingu školy: Plná škola

31. březen 2022
Nežzazvoní
Úvod do marketingu školy: Plná škola

Školení Plná škola – úvod do marketingu školy velmi doporučujeme v celém období náboru. Účastníkům přinese povědomí o marketingových technikách a možnostech jejich uplatnění ve školství, schopnost vytvořit si vlastní plán kampaně pro náborové období, vhled do rozhodovacího procesu uchazečů a jejich rodičů. Účastníci si odnesou vypracovaný přehled silných stránek své školy a pochopí „životní cyklus“ uchazeče a rodičů a schopnost volit adekvátní marketingové nástroje v závislosti na fázi cyklu.

V případě, že nebudete se školením spokojeni, Než zazvoní garantuje vrácení 100 % poplatku za účast.

  Plná škola  je akreditována jako vzdělávací program DVPP pod č.j. MSMT-40314/2020-2-993  

   Školení Plná škola lze financovat z projektu Šablony pro SŠ

Co si účastníci školení odnesou?

  • Povědomí o marketingových technikách a možnostech jejich uplatnění ve školství
  • Schopnost vytvořit si vlastní plán kampaně pro nadcházející podzim
  • Vhled do rozhodovacího procesu uchazečů a jejich rodičů
  • Vypracovaný přehled silných stránek své školy
  • Pochopení „životního cyklu“ uchazeče a rodičů a schopnost volit adekvátní marketingové nástroje v závislosti na fázi cyklu

Obsah školení

1. Marketing na středních školách
Marketing a jeho uplatnění na středních školách, komunikační kanály, produkt vs. marketing produktu.

2. V kůži zákazníka (studenta a jeho rodičů)
Cyklus studenta, pohledem zákazníka – výsledky studie Než zazvoní.

3. Chce to plán
Plán kampaně – příklady z praxe a použití na středních školách.

4. Workshop: desatero mé školy
Jak určit silné stránky své školy, aby byly relevantní pro uchazeče.

5. Tipy a triky na Den otevřených dveří (volitelný přídavek na přání účastníků)
Jaké funkce by měl DoD splnit a co udělat? Škola chce znát návštěvníky DoD, znát jejich strukturu a pracuje s uchazeči, kteří přišli. Škola má zpětnou vazbu o tom, co se líbilo na DoD a co zlepšit. Škola má kontakty na uchazeče a rodiče na follow-up komunikaci.

Pro koho je školení určeno

Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.

Cena a organizační informace

  • Cena: 1 890 Kč (72,9 €) bez DPH – cena zahrnuje materiály ke školení
  • Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát
  • Školení je akreditováno na 8 vyučovacích hodin
  • Pokyny k platbě, storno podmínky najdete zde

Podrobnosti

Začátek akce

31. březen 2022, od 9.30 - REGISTRACE UZAVŘENA

Konec akce

31. březen 2022, do 13.30

Pořadatel

Nežzazvoní
737 527 757

Cena

1890 Kč bez DPH

Kapacita

Zaměření

Vzdělávání, pedagogika

Místo konání

Online

Sukova 49/4
Brno 602 00
nez