Úvod do marketingu školy

21. květen 2024
Než zazvoní, s. r. o.
Úvod do marketingu školy

Školení Úvod do marketingu školy velmi doporučujeme v celém období náboru. Jedná se o vstupní školení do problematiky náborových kampaní, kde se seznámíte se základními marketingovými technikami a možnostmi jejich uplatnění ve školství. Získáte schopnost vytvořit si vlastní plán kampaně pro náborové období i základy managementu náborových kampaní. Účastníci pochopí, jak se rozhodují uchazeči a rodiče a získají schopnost volit adekvátní marketingové nástroje v závislosti na dané fázi cyklu.

Co si účastníci školení odnesou?

  • Povědomí o marketingových technikách a možnostech jejich uplatnění ve školství
  • Schopnost vytvořit si vlastní plán kampaně pro nadcházející podzim
  • Vhled do rozhodovacího procesu uchazečů a jejich rodičů
  • Vypracovaný přehled silných stránek své školy
  • Pochopení „životního cyklu“ uchazeče a rodičů a schopnost volit adekvátní marketingové nástroje v závislosti na fázi cyklu

Obsah školení

1. Marketing na středních školách
Marketing a jeho uplatnění na středních školách, komunikační kanály, produkt vs. marketing produktu.

2. V kůži zákazníka (studenta a jeho rodičů)
Cyklus studenta, pohledem zákazníka – výsledky studie Než zazvoní.

3. Chce to plán
Plán kampaně – příklady z praxe a použití na středních školách.

4. Workshop: desatero mé školy
Jak určit silné stránky své školy, aby byly relevantní pro uchazeče.

5. Tipy a triky na Den otevřených dveří (volitelný přídavek na přání účastníků)
Jaké funkce by měl DoD splnit a co udělat? Škola chce znát návštěvníky DoD, znát jejich strukturu a pracuje s uchazeči, kteří přišli. Škola má zpětnou vazbu o tom, co se líbilo na DoD a co zlepšit. Škola má kontakty na uchazeče a rodiče na follow-up komunikaci.

Pro koho je školení určeno
Kurz je určen všem pracovníkům středních škol, kteří se starají o přijímací řízení, propagaci, reklamu, PR nebo marketing. Typicky jsou to ředitelé, zástupci ředitelů, výchovní poradci, mnohdy ale také učitelé, kteří se o propagaci starají nad rámec svých pracovních povinností. Kurz je určen všem, kterým není lhostejný osud jejich školy a chtějí zjistit, jak efektivně zajistit její budoucnost.

Cena a organizační informace

  • Cena (on-line): 2 450 Kč bez DPH – cena zahrnuje materiály ke školení
  • Po zaplacení a absolvování školení obdrží účastníci certifikát
  • Školení lze financovat z projektu Šablony pro SŠ
  • Školení je akreditováno na 8 vyučovacích hodin
  • Pokyny k platbě, storno podmínky najdete v obchodních podmínkách.

Podrobnosti

Začátek akce

21. květen 2024, od 9.30

Konec akce

21. květen 2024, do 13.30

Pořadatel

Než zazvoní, s. r. o.
731 063 164

Cena

2 450 Kč bez DPH

Kapacita

Zaměření

Vzdělávání, pedagogika

Místo konání

Akce se koná online
Akce se koná online