Webinář Teams pro školy – 1. díl – úvod a využití pro výuku online

1. prosinec 2020
od 14.00 - AUTOCONT a. s. (online webinář)
Webinář Teams pro školy – 1. díl – úvod a využití pro výuku online

Primárním cílem vzdělávacího webináře je seznámit učitele se základními možnostmi vzdálené online výuky v prostředí Microsoft Teams. Poznají základní princip práce s týmy typu Třída a k čemu slouží kanály týmu. Dozvědí se, jak využívat různé prostředky moderní elektronické komunikace, jako jsou on-line schůzky respektive výukové hodiny včetně jejich svolání, přijetí, nastavení a spuštění. Poznají konverzační možnosti na bázi chatování. Absolvování webináře je doporučeným výchozí předpokladem pro zahájení online výuky a je odrazovým můstkem pro absolvování dalších webinářů.

Cena kurzu
  • 5 200 Kč bez DPH, 6 292 Kč včetně DPH
  • Cena je za skupinu max. 30 osob

Délka kurzu

  • 2 vyučovací hodiny v 1 dnu

Termín kurzu

  • Dle domluvy na Vaše přání.

Obsah kurzu

  • Představení MS Teams, účel a přehled základních možností (role učitelů a žáků, co je to tým třídy, PLC,…).
  • Založení týmu typu Třída, přidání členů a nastavení týmu/třídy. Připojování k existujícím týmům/třídám.
  • Kanály veřejné vs. Soukromé a jejich možnosti.
  • Tvorba kanálů, nastavení kanálů. Využití kanálů pro jednotlivé předměty.
  • Základní komunikace ve třídě – online výuka: Konverzace (skupinová) v kanále na kartě Příspěvky. Moderovaná výuka. Oznámení. Zmínky a značky pro oslovení žáků či pedagogů, praktické využití.
  • Pokročilá komunikace ve třídě – online výuka: Co mohu dělat s příspěvkem v konverzaci (opravy, uložení na později, odstranění, lajkování…). Přidání souborů do konverzace a jejich možnosti.
  • Chat – soukromá konverzace: Soukromá komunikace s jedním či více žáky/ učiteli/ rodiči. Možnosti soukromé komunikace. Naplánování online schůzky se žákem.
  • Vytvoření schůzky (on-line výukové hodiny) krok za krokem pomocí: Volby Sejít se hned – ovládací panel schůzky. Volby Naplánovat schůzku – vložený kanál.
  • Vytvoření schůzky (on-line výukové hodiny) krok za krokem pomocí: Tvorba jednorázové on-line schůzky (hodiny) v Kalendáři Teams, přijetí/ nepřijetí žákem – přehled, s kanálem vs. bez kanálu (různé následky…). Nastavení schůzky.
  • Vytvoření schůzky (on-line výukové hodiny) krok za krokem pomocí: Tvorba opakované on-line schůzky (naplánování řady výukových hodin) v Kalendáři Teams, přijetí jedné/ všech hodin žákem, omluva z jedné hodiny. Kalendáře MS Outlook.
  • Možnosti navigačního panelu: Aktivita, Hovory, Soubory, Zadání, Známky – stručný přehled.
  • Dotazy účastníků a online diskuze (lze navíc až 30 min nad rámec plánovaného času).

Výchozí znalosti

  • Běžná znalost práce s internetovým prohlížečem. Vítána je znalost desktopové aplikace MS Outlook.

Pomůcky pro účastníka

  • Záznam webináře pro samostudium. V ceně kurzu.
  • Volitelné: Online konzultace. Za příplatek 1200 Kč za hodinu.

Podrobnosti

Začátek akce

1. prosinec 2020, od 14.00

Konec akce

1. prosinec 2020, do 16.00

Pořadatel

AUTOCONT a. s.
910 973 171

Cena

6 292 Kč

Kapacita

Zaměření

Informační technologie

Místo konání

AUTOCONT a. s. (online webinář)

Hornopolní 3322/34
Ostrava 702 00