Webinář Teams pro školy – 1. díl – úvod a využití pro výuku online

28. leden 2021
AUTOCONT a. s.
Webinář Teams pro školy – 1. díl – úvod a využití pro výuku online

Primárním cílem vzdělávacího webináře je seznámit učitele se základními možnostmi vzdálené online výuky v prostředí Microsoft Teams. Poznají základní princip práce s týmy typu Třída a k čemu slouží kanály týmu. Dozvědí se, jak využívat různé prostředky moderní elektronické komunikace, jako jsou on-line schůzky respektive výukové hodiny včetně jejich svolání, přijetí, nastavení a spuštění. Poznají konverzační možnosti na bázi chatování. Absolvování webináře je doporučeným výchozí předpokladem pro zahájení online výuky a je odrazovým můstkem pro absolvování dalších webinářů.

Cena kurzu
  • 5 200 Kč bez DPH, 6 292 Kč včetně DPH
  • Cena je za skupinu max. 30 osob

Délka kurzu

  • 2 vyučovací hodiny v 1 dnu

Termín kurzu

  • Dle domluvy na Vaše přání.

Obsah kurzu

  • Představení MS Teams, účel a přehled základních možností (role učitelů a žáků, co je to tým třídy, PLC,…).
  • Založení týmu typu Třída, přidání členů a nastavení týmu/třídy. Připojování k existujícím týmům/třídám.
  • Kanály veřejné vs. Soukromé a jejich možnosti.
  • Tvorba kanálů, nastavení kanálů. Využití kanálů pro jednotlivé předměty.
  • Základní komunikace ve třídě – online výuka: Konverzace (skupinová) v kanále na kartě Příspěvky. Moderovaná výuka. Oznámení. Zmínky a značky pro oslovení žáků či pedagogů, praktické využití.
  • Pokročilá komunikace ve třídě – online výuka: Co mohu dělat s příspěvkem v konverzaci (opravy, uložení na později, odstranění, lajkování…). Přidání souborů do konverzace a jejich možnosti.
  • Chat – soukromá konverzace: Soukromá komunikace s jedním či více žáky/ učiteli/ rodiči. Možnosti soukromé komunikace. Naplánování online schůzky se žákem.
  • Vytvoření schůzky (on-line výukové hodiny) krok za krokem pomocí: Volby Sejít se hned – ovládací panel schůzky. Volby Naplánovat schůzku – vložený kanál.
  • Vytvoření schůzky (on-line výukové hodiny) krok za krokem pomocí: Tvorba jednorázové on-line schůzky (hodiny) v Kalendáři Teams, přijetí/ nepřijetí žákem – přehled, s kanálem vs. bez kanálu (různé následky…). Nastavení schůzky.
  • Vytvoření schůzky (on-line výukové hodiny) krok za krokem pomocí: Tvorba opakované on-line schůzky (naplánování řady výukových hodin) v Kalendáři Teams, přijetí jedné/ všech hodin žákem, omluva z jedné hodiny. Kalendáře MS Outlook.
  • Možnosti navigačního panelu: Aktivita, Hovory, Soubory, Zadání, Známky – stručný přehled.
  • Dotazy účastníků a online diskuze (lze navíc až 30 min nad rámec plánovaného času).

Výchozí znalosti

  • Běžná znalost práce s internetovým prohlížečem. Vítána je znalost desktopové aplikace MS Outlook.

Pomůcky pro účastníka

  • Záznam webináře pro samostudium. V ceně kurzu.
  • Volitelné: Online konzultace. Za příplatek 1200 Kč za hodinu.

Podrobnosti

Začátek akce

28. leden 2021, od 14.00 - REGISTRACE UZAVŘENA

Konec akce

28. leden 2021, do 16.00

Pořadatel

AUTOCONT a. s.
910 973 171

Cena

6 292 Kč

Kapacita

Zaměření

Informační technologie

Místo konání

AUTOCONT a. s. (online webinář)

Hornopolní 3322/34
Ostrava 702 00